1.Pillangó csoport
Óvodapedagógusok:
Tolnainé Babos Melinda / Melinda néni
Vályogosné Váradi Zsuzsanna / Zsuzsa néni
Dajka néni:
Molnár Sándorné / Julcsi néni
2.Katica csoport
Óvodapedagógusok:
Molnár Éva / Évike néni
Turgyánné Jaczina Katalin / Kata néni
Dajka néni:
Hársfalviné Földi Erika / Erika néni
3.Maci csoport
Óvodapedagógusok:
Száraz Beatrix / Betti néni
Kozákné Szedlár Alexandra / Szandika néni
Dajka néni:
Gaál Arnoldné / Maresz néni
4.Süni csoport
Óvodapedagógusok:
Szabóné Plesu Anita / Anita néni
Mátyásné Halász Hajnalka /Hajni néni
Dajka néni:
Kígyósiné Fazekas Magdolna / Magdika néni
5.Napsugár csoport
Óvodapedagógusok:
Bugyi Rózsa / Rózsa néni
Ferencziné Tivadar Tímea / Timi néni
Dajka néni:
Puskás Miklósné / Gizike néni
6.Tulipán csoport
Óvodapedagógusok:
Bajnay-Szabó Mónika / Mónika néni
Erdei Zita / Zita néni
Dajka néni:
Tóth Éva / Évike néni
7.Méhecske csoport
Óvodapedagógusok:
Bartalos Anett / Anett néni
Bukoviczkiné Németh Ildikó/ Ildikó néni
Dajka néni:
Hajdú Lászlóné/ Zsuzsa néni
8.Nyuszi csoport
Óvodapedagógusok:
Szabó Szidónia / Szidi néni
Bíró Brigitta / Brigi néni
Dajka néni:
Szilágyi Mária / Marika néni
Általános jellemzés
Óvodánkban 2009-2010-es nevelési évtől került bevezetésre a Kompetencia alapú óvodai program.
Fontosnak tartjuk a képességek fejlesztését. Nevelési gyakorlatunkban olyan játékos helyzetek megteremtésére törekszünk, amely a gyermekek érdeklődésére és cselekvésére, előzetes tudására, tapasztalataira épülve segítik elő az ismeretszerzést, valamint a megismerő funkciók fejlődését. Ebben a folyamatban fontos a differenciálás, a jó képességű gyermekek is megkaphassák a továbbfejlődéshez a megfelelő terhelést, de az alacsonyabb szinten tartó gyermekeket se érje kudarc.
A környezet megismerését elsősorban természetes környezetben, séták, kirándulások, udvari tevékenységek közben végezzük. A csoportszobában is sok megfigyelést végzünk, gyakoriak a kísérletezések. Ehhez újszerű anyagokat és eszközöket használunk. Fontosnak tartjuk a környezettudatos magatartás kialakítását.
A matematika szervezése során is lényeges a cselekvéses tanulás érvényre juttatása, a problémahelyzetek játékos, önálló megoldása, a következtetések levonása.
Rendszeres a csend játék utáni beszélgető kör, alkalmazzuk a drámajátékokat.
Az irodalmi nevelés újszerű eszköze a Meseláda, melyet szívesen használnak a gyermekek a mesélés, versmondás, zenei tevékenységek során egyaránt.
Kiemelt jelentőségű az anyanyelvi nevelés a spontán beszédhelyzetek kihasználásával, szervezett módszerekkel, anyanyelvi játékokkal, különböző tevékenységi formákkal.
Zenei nevelésünkben a gyermekdalok megismerésén túl gyakran hallgatunk komoly zenét, gyermekeknek szánt zenét és népzenét.
A vizuális tevékenység során változatos eszközöket és technikákat alkalmazunk, de igyekszünk újrahasznosítani a mindennapi „hulladékokat” is új tartalmat adva nekik.
Az egészséges életmód kialakítása érdekében gyümölcsnapot tartunk, változatos mozgáslehetőségeket biztosítunk a szabad levegőn és a teremben egyaránt.